Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

GamePC'ken Max €1500,00

edited February 2015 in PC Talk
Hello,

Ne maat van mij zou graag een nieuwe pc kopen.
En hiervoor heeft hij een budget van €1500 incl. samensteken.
De games die hij graag zou kunnen spelen op pc zijn CoD, CS, LoL, Fifa, Battlefield.
Beetje in die genres.

Hij is al een hele tijd aan het uitkijken en heeft nu aan mij gevraagd of ik daar eventueel wil mee helpen.

Comments

• RhaRha
    is dit incl. toebehoren (scherm/muis/toetsenbord)?
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
  • toebehoren heeft hij al

• wie ist wel nickske?
    Zat zijn is plezant! :D
    mag geen probleem zijn
  • da zal wel zeker genoeg zijn als hij al zijn toebehoren eeft da wordt een deftig machientje :D
  • edited January 2015 Posts: 141
    @Dragonrebel had dees gepost in een topic van mij voor die pc van een vriendin:
    "Als ze dan toch voor een budget van 1000+ gaat, zeker met een SSD doen. Persoonlijk vind ik het niet super de moeite om nu al up te graden als je toch niet full out gaat.
    Indien je echt wil upgraden hebben we voor 990 euro al ongeveer wat die nieuwe zou kosten. Indien we de kast kunnen houden en de voeding (en anders mag je free voeding van mij hebben 600 wat moet voldoende zijn). Die andere pc heeft wel nog 1TB extra hd, maar dan versteek je gewoon de hdd die je nu al hebt. Niet zeker als je windows licentie verder telt als je van pc veranderd, maar ik zie niet in waarom niet.
    https://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[732238]=1&product[707630]=1&product[688123]=1&product[634348]=1&product[683482]=1&product[452185]=1

Dus het enigste dat hier nog mist is de voeding en een case als ik me ni vergis. En voor de rest kunde misschien nog een upgradeke van het 1 of het ander doen. (Of een SSD'ke bijsteken als ge da kunt vinden aan een goedkoop prijske)
  • https://www.logicalincrements.com/

Land op belgie zetn en als er bepaalde dingen zijn die je niet nodig hebt, zien als je een categorie hoger kan gaan.
    persoonlijk vind ik (na er mee te werken) een ssd echt onmisbaar.
    boten en rebooten alleen al.
  • ik kan ook niet meer zonder ssd... als ik op het werk nen pc met een hdd moet herstellen, vind ik het al lastig lang wachten... :)
    "PRRRT" -Negev-
    true.
    image
    Offtopic: Kan mij nog herinneren dak de eerst ssd kocht 5 jaar geleden fzo:p 64 gig 200 euro:D
    HDD = PAST TENSE, SSD IS THE FUTURE, ENOUGH SAID!

Als er nog ene durft beweren dat SSD de moeite niet is dan kom ik hem persoonlijk een stamp op z'n bakkes verkopen.
  • Eeft Pano zijne dagelijkse pitta nog niet gehad? :-))
    Neeje maar der zijn van die morons die durven beweren dat SSD de moeite niet waard is... alsjeblief zeg.... Ik krijg het daarvan op m'n heupen.
  • kan da wel geloven ssd FTW nooit meer zonder. Not ever!
  • RhaRha
    SSD is overrated!

Komde me ne pitta of ne pizza @Pano? :p
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
  • Domino pitta :P
    Vanavond pitta..... I needz my drugz....
    sorry dude pulledpork
  • edited January 2015 Posts: 2,227
    dat pulled pork... mmmmmm...
    image
  • edited February 2015 Posts: 53
    PC-ke samenstellen is niet moeillijk, ook niet voor die prijs, ge moet gewoon weten waar ge de nadruk op wilt leggen.
    BTW, het waren net solden, dat kan hem wel 100 tot 150€ schelen op totale prijs...
    Gewoon uitkijken naar wat ge wilt, dan specs vergelijken op verschillende sites.
    Ik kijk meestal bij Alternate, omdat de pc builder gemakkelijk is, daarna vergelijk ik de stukken met bv 4Launch of CD-ROM LAND of zelfs Snogard. Dat scheelt soms wel een paar 100€.
    Ik kijk vooral bij codima en tones.
    Alternate staat op men zwarte lijst na hoe ze omgegaan zijn met mijn laatste RMA!
    Als't voor gaming is: deftigen quadcore pakken, socket 1150, veel geld in gpu, 16gb ram (mag value select zijn), ssdken van 250gb en hd van +2TB, pakt a-merk voeding (moet geen 1000W zijn en al zeker niet als je voor de laatste GTX9XX van nVidia gaat).
    Een case kunde zo zot in doen als ge wilt:).
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
This discussion has been closed.