Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

MC domination?

edited January 2015 in Games
Gasten ik wil is iets vrage..

Zijn er mensen die is zin hebben om samen in een MC server te stappen en daar proberen de boel te domineren?

Ne maat van mij heeft pas ne MC server opgestart en wilt wa volk na daar krijgen. Der staan behoorlijk wa plugins op de server zoda ge u nie snel gaat vervelen.

Ik zal voor de andere geïntreseerd, die niet in groep willen spelen :D, effe het IP enzo plaatsen voor toch mss wa extra volk erop zien te krijgen.

septemundecim.serverminer.com / geen password

Grtzzz.. Fr33z!
Wie zedde gij?

Comments

En ik snelde naar hier omdat ik dacht dat het over Mac Donalds ging..... tsss :P
    someone has issues... :-S
    image
    No, junk food addiction ;)
  • RhaRha
    @Pano, MC Donalds eeft geen Pita, doe geen moeite
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
    hoe kunde nu verslaafd zijn aan karton :s...

btw, back to topic :p .. ikzelf speel geen minecraft ...
    image
  • Ik heb een account, maar kan nimeer aan mijn wachtwoord raken, dus ook verloren :p Maar zal is van mijn kleine neef zijn account is inloggen om te kijken als ik nog is bij hem ben.
    @TrainingWolf, kunde da nie retrieve op de site? Dan moede nrml zo uw antwoord invullen op de geheime vraag.. Juist een soap als ge bezig zijt
    Wie zedde gij?
  • Ik heb da al 5 keer proberen doen en ik krijg ne retrieve password link en geef dan ook een nieuw wachtwoord in, maar als ik dan op MC zelf probeer in te loggen met dat nieuwe wachtwoord, werkt het nog steeds niet, dusja, bucht.
    .. Bucht it is
    Wie zedde gij?
    Beter wow spelen. Das teminste een echt spel. En
    ... Ey WoW, wie zedde gij?
    Wie zedde gij?
Sign In or Register to comment.