Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Mening over kassa systeem

Beste,

Bij deze zou ik graag jullie mening horen over ons nieuw kassa systeem.
Zijn jullie tevreden over het nieuwe betalingssysteem? Welke veranderingen willen jullie zien?

Comments

Super systeempke! Ook de link voor de catering is super!
    Enkele suggesties:
    -mogelijkheid voorzien om lastminute items toe te voegen en/of prijzen aan te passen
    -als bovenstaande niet lukt eventueel keuzeblok toevoegen met enkel de bedragen in (zodat ge niet altijd moet peinzen dat nen icetea nen rodenbach is)

de rest volgt moest ik nog iets bedenken!
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
  • edited January 24 Posts: 597
    Dat en tal van andere zaken zal ik er tegen volgende keer trachten in te steken. We zien hoe ver we raken.

Waren gewoon enkele items vergeten/mis in de lijst. Volgende editie beter op dat vlak (en ook frituurhapjes opsplitsen in loempias, bitterballen, mix,...)

Aantal zaken die ik zelf aan dacht of heb gehoord tijdens de lan:
    User names kunnen aanpassen (vooral/enkel van guest users).
    Mensen zowel een bandje als een kaartje geven, kaartjes scannen beter, kunnen met iemand anders meegegeven worden, ... bandjes raak je niet kwijt.
    Mensen laten weten dat ze gerust een extra kaartje kunnen komen vragen (op dezelfde user) voor de vriendin die kort even op bezoek is of whatever.
    Ook groepkaartjes mogelijk (meerdere users die allemaal met dezelfde code willen werken omdat ze anders toch steeds elkaar trakteren, makkelijker om gewoon gezamelijk pot te maken.
    Ontbijt ook in het systeem steken (geen bonnetje nodig).
    Piggy/whatever in de database steken (ook geen bonnetje meer nodig).
    Items die niet meer beschikbaar zijn in het systeem ook zo aanduiden (water is op of whatever).
    Voor de catering, kadertje rond alle items in 1 order maken, op die manier is het misschien duidelijker dat een aantal zaken in 1 order hoort en kun je deze gegroepeerd afgeven.
    Mogelijks timers toevoegen bij de catering, zodat deze knipperen als een order ongeveer klaar zou moeten zijn. Kan helpen voor mensen die 's nachts de catering doen en dus zowel op bar als eten moeten letten (als ze de keuken willen openhouden).
    Mogelijkheid voor core om vorige orders te corrigeren.
    Alles wat properder afwerken.
    Systeem voor kassa apart (11 inch touch screen op een r-pi of zoiets), zodat muziek en bar apart is (niet meer muziek stoppen door te scannen).
    Dat concept van die kaartjes lijkt me super: potje leggen en 1 kaartje hebben! Idem voor de bezoekers. Printen we dat dan alla minuut?

Goe bezig kerel.
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
    Of alla minuut, of voor alle deelnemers al op voorhand of clans die al op voorhand laten weten.
    Het uitprinten van extra kaartjes is geen enkel probleem.
Sign In or Register to comment.