Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Hoe moet het verder met ULF

edited March 25 in Nieuws
Beste ULF'ers

Bedankt voor de verschillende reacties op zowel het forum als onze facebook pagina.
We hebben met het huidig bestuur afgelopen weekend even rond te tafel gezeten, en iedereen heeft de kans gekregen om zijn mening te zeggen.
Tijdens de vergadering hebben enkele leden van het bestuur, beslist om er voor hen persoonlijk een punt achter te zetten en uit het bestuur te stappen. Ik wil al deze mensen dan ook vanuit de grond van mijn hart bedanken voor hun jaren lange inzet en enthousiasme. Zowel Yoda, Spiney als T-Bone kiezen er voor om niet meer langer actief mee te helpen in het bestuur.
Nogmaals ontzettend bedankt aan deze mensen want zonder hen had ULF nooit bestaan, en was ULF nooit zo groot geweest.
Even voor de duidelijkheid enkel Slay3rWolf en Sjeansie blijven dus over.

Dat ULF de community niet meer is van enkele jaren geleden is al even duidelijk. Dit heeft wel enkele factoren. Op de dag van vandaag wordt/kan
minder samen gespeeld dan vroeger (De meeste huidige games laten slechts nog 4-6 personen toe per party, en hierdoor kan er minder goed samen gespeeld worden.
Ook worden er veel meer gespreide games gespeeld dan vroeger. De dagen dat we op teamspeak met 20 man hetzelfde spel speelden is al even voorbij.
Dat ULF als community verminderd is, is natuurlijk niet te wijten aan het gaming alleen. Het is inderdaad zo dat enkele personen vanuit het bestuur er minder
games gespeeld worden door andere interesses of door minder tijd. Er werd de laatste tijd ook minder gecommuniceerd vanuit het bestuur zelf.

Daarom zoeken wij ook mensen om de community terug warm te maken en eventueel nieuwe mensen aan te spreken.
De community terug vergroten kan gaan van pre-partys op andere lans te organiseren tot andere gekke feestjes.
Hopelijk vergeten jullie niet dat ULF niet enkel en alleen maar rond gaming draait ( Het is voor de meesten onder ons wel het grootste deel). ULF
is en blijft nog altijd een grote bende maten. Als je nu tot de subclan 4Tw, BSR, MLG, DMC , BoG behoort, we blijven UNITED.
Heb je een idee, voer het uit hoe gek het ook mag zijn. Indien je hulp (materiaal, budget) nodig hebt van iemand van het bestuur, kan je dit ook altijd vragen.

Wij staan ook open om met enkele mensen van de verschillende subclans rond de tafel te zitten, en eens naar iedereen zijn noden en eisen te luisteren.

Wat de ULF lans betreft, kunnen wij deze enkel verder zetten, indien we gemotiveerde personen vinden om mee te helpen aan de organisatie van de lan. Iedereen is welkom om mee te helpen in het bestuur.
Momenteel hebben we niemand meer om het netwerk te doen en ook niet om de elektriciteit te voorzien. Indien je van geen van beide iets afweet, geen paniek want
wij zoeken nog gemotiveerde mensen voor dingen zoals decoratie en zaalinkleding, of mensen die iets kunnen van fotoshop om bijvoorbeeld prijslijsten te maken.
Bezit jij een van deze kwaliteiten, of zie je het gewoon zitten om mee te helpen aan de ULF lans, laat mij dan persoonlijk zeker iets weten. Het is niet omdat je niets van netwerken of fotoshop weet, je niet welkom bent om mee te helpen.
Indien er tegen 30 April geen mensen extra zijn bijgekomen, voelen wij ons genoodzaakt van de ULF-lans stop te zetten. Ik hoop persoonlijk dat er mensen het zien zitten om verder te gaan, of het is het einde van de ULF lans.

Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE

Comments

BSR wil zeker verder helpen om het bestaan van ULF te verzekeren.
    We willen alvast eens rond de tafel zitten om te zien waar we kunnen helpen en waar we willen helpen.
    Ik denk dat BSR in staat is om bepaalde taken op zich te nemen, met steun van de core. Bijvoorbeeld decoratie en netwerk zal ons wel lukken indien nodig. Hell, ik ben er van overtuigt dat BSR alles kan als we willen. En als we eens samenzitten zullen we wel zien wat we willen.
    Hmm the early start of united bsr friends has begun muhahahahhaaha.... jk :)) or not?
    Zat zijn is plezant! :D
    Make It Happen blijft ulf ook steunen om met het grootst aantal deelnemers te zijn op de lan's.
    Altijd geil en dronken
Sign In or Register to comment.