Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Board Game: Call of Cthulhu - Arkham Horror

edited August 2015 in Live Gaming
Iow Dudes and dudettes

Ik heb voor een goe prijsken Call of Cthulhu - Arkham Horror op de kop kunnen tikken.

image

De stad van Akham, Massachusetts is in paniek. Er gebeuren steeds griezelige en bizarre dingen. Het lijkt allemaal te maken te hebben met een rampzalig gebeuren in de toekomst dat voor iedereen desastreus zal zijn. Alleen een kleine groep onderzoekers kunnen Arkham redden van de Great Old Ones en ondergang.

zijn er mensen die dit spel al kennen ? anders zoek ik wel uit hoe het in elkaar zit :p...
image

Comments

ik ken het nie, mo wil wel mee doen :p
    woohoo verkleden en zo :)
    "PRRRT" -Negev-
  • K ken het nie, ma ik doe gerust mee met alles.
  • edited August 2015 Posts: 657
    mo ge weet toch dat dat geen role-playing game is eh mo een bordspel... #sherlock?
    "PRRRT" -Negev-
  • edited August 2015 Posts: 2,237
    't zou erg zijn moest ik da nie weten zeker :p.... (check den titel van het topic.... :p)

met de tabletop RPG ben ik nu nog bezig.. vergt wa voorbereiding.. ma ben redelijk goe op weg om een game te kunnen hosten.. nog wa youtube filmkes bekijken.. :)
    zaterdag zou wel es heel laat/vroeg kunnen worden voor diegene die geinteresseerd zijn... :p

btw, bij da boardspel moeje ook een bepaald character spelen, dus verkleden is daar ook mogelijk ;-)
    image
    laat iets weten eh hoe ik mij moet verkleden :p
    "PRRRT" -Negev-
    als ge boardgames wil spelen, testen, vraag ne keer aan mackac (een van de daddies)
    die heeft er een "paar" :D
    Da zie ik wel zitten ja!!
    "The art of war is not to die for your country,
    but to let the other bastard die for his"
    (Tolkien)
  • edited September 2015 Posts: 2,237
    ok, kem da spel nu in mijn bezit.. :p..

zijn er ondertussen al mensen die dit al eens gespeeld hebben ? :ar!
    image
  • Nope, but whenever you want.
  • in for it :p
    "PRRRT" -Negev-
    count me in !!! moet ik als yahiko of yahika meedoen?
  • Name the time and place brah!
  • edited September 2015 Posts: 2,237
    Dragon, slayer,yahika,serano.. lets pick a date ;-)
    image
  • 17 oktober?
    "PRRRT" -Negev-
    Savonds dan? Overdag moe ik brouwen
    image
  • Ak mij nie vergis heb ik dan een testweekend vo viveslan, laat op den avond kan wel. Ma dan moek der nog raken en terug raken ook.
  • 's avonds is ok 4 me :p
    "PRRRT" -Negev-
    ik zie het eventueel wel zitten
    Kga het naar t&s ook meebrengen ;-) zullen dan ook es afspreken
    image
  • mokay!
    "PRRRT" -Negev-
  • we zullen dus best kijken voor een GROTE tafel :p
    "PRRRT" -Negev-
  • edited October 2015 Posts: 2,237
    we kunnen ook het expansion pack 'Portals are a men best friends'.. - (copyright by yoda) - gebruiken
    get daar eigenlijk nie veel voor nodig B-) ... elke keer dat er ne portal verschijnt of ne monster surge wordt er gedronken :d...
    image
    zupscheute
    Expansion zijn meestal ni zo goed als het origineel, ma de expansion van de yoda... da kan ni anders als beter zijn ;-)
    @YahikO: Spoken like a true warrior :-)
    image
    :!!
    Tba :p
    image
    Juist nekeer met de vrouw overlegt, aangezien ik ook graag nekeer naar viveslan op bezoek kom ga ik een.keuze moeten maken, en denk dat ik dan liever naar viveslan ga. :-). Sry boys:-( ma ik maak da goed op viveslan :-P
Sign In or Register to comment.