Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

OerLAN 2018

edited July 17 in Nieuws
Dag vriendjes en vriendinnetjes!

De zomer loert om de hoek dus het is weer tijd voor zon, cocktails en een nieuwe ULF-LAN! Zoals jullie weten bedenken we elke LAN een nieuw thema en het thema voor de zomereditie van dit jaar is... OERLAN! Dus voor al onze dino's (zijn de max Kenny!), Homo Erectussen en dergelijke alweer een editie om niet te missen!

Waar: Grote Steenweg, 9340 Oordegem
Wanneer: 15-17 juni 2018 vanaf 18u
Aantal deelnemers: 70 gamers
Prijs: - €30 voor een gameseat
- €10 voor een boardgameseat

Zoals jullie weten dragen we binnen ULF comfort hoog in het vaandel. We zijn dan ook enorm blij jullie mee te delen dat er voor elke betalende gamer een Speedseat ter beschikking zal gesteld worden zonder meerprijs, zodat jullie deze LAN in alle comfort kunnen beleven!

Net zoals op de vorige edities denken we ook nu weer aan het vullen van jullie buikjes! Zo heb je bij het inschrijven de mogelijkheid om koffiekoeken(€1/stuk) te bestellen. Op zaterdagavond zal er weer de mogelijkheid zijn tot het verorberen van een lekker stuk vlees! Voor de prijs van slechts €15 krijgen jullie 4 stukken pre-historisch vlees aangevuld met groentjes en pasta! Ook voor de mensen die op bezoek komen is er een mogelijkheid tot BBQ. En er is meer! Zo zullen we na onze overheerlijke BBQ, jullie voorzien van randanimatie en entertainment(18+)! Samen met een nodige beats en verfrissende cocktails zullen we ervoor zorgen dat deze avond nog lang in jullie geheugen gegrift staat!

En omdat we van geen ophouden weten is er nog meer! Kwalitatief en OERdegelijk, daar gaan we voor! Zo zal elke PC-gamer een uniek ULF-kado ontvangen, een waar collector's item! Dus wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt! Alleen de eerste 70 betalers zijn verzekerd van hun plaats op dit onvergetelijk evenement!

Firm handshakes!

Inschrijven kan vanaf nu via het forum: www.ulf.gent

De ULF-crew
Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE

Comments

• edited May 2 Posts: 7
    Ik ga der alvast zijn.
    Spijtig, op die datums kan ik niet aanwezig zijn :( /cry
    I'll bring some dino shizzle
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
    Let's go crazyyyyyy!
    image
    "oeeeeerlan" iets met oeren enzo? :x PreCoretx needs meat, meeaat. Fire, oooh fire, meat and fire, ooooh bbq, oooh..
    image
    image
    Wat zijn de prijzen voor het huren van een speedseat?
    Niets, Gratis, Gratuit, Free, ZieMoestenGeinenEuroGebenFurDiesenServies !! :)..
    er is voor iedereen een speedseat voorzien in de 30€ die je betaalt voor toegang tot de lan.
    image
    es ist ein batje!
    image
    Da gaan wss al dezelfde stoelen zijn? Dan gaak toch m'n eigen stoel meenemen, want de default ones van SpeedSeats zijn wa te klein voor ik.
    Oda, gewoon Guy of ULF crew contacteren en der zal wel gekeken worden voor 1ne groteren oor
  • edited May 4 Posts: 110
    @jEEko Dit kost niets extra! Door de samenwerking met Speedseats zorgen we ervoor dat niemand met zijn bureaustoel moet slepen!
    image
    Oerlan jabbedabbedoe
    Grat in de exames gasten.
    Zal waarschijnlijk no-go zijn voor mij en Arno
    Zal er zijn !!;-)
    kzal der zijn :D
    Wanneer worden die betalingen geupdated? Kword onzeker!
    @ Naruske
    U werd geweigert om redenen van sexueel overdraagbare aandoeningen!
    image
    @coretx gij wou ze!
    Oef .. zolang ze niet ongewenst of grensoverschrijdend zijn ... ;-)
    @Naruske

Ongewenst? nooit!
    image
    Zou et mogelijk zijn voor me bij de clan BSR te kunnen steken? Kga wa alleen zijn anders onder #katholan
    Kzal er morgen voor kijken Oda
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE
    voor seatplan ik en holyedy samen graag
    Iets me frieten en mayonaise nalf!
Sign In or Register to comment.