Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Nieuwjaarsdrink ULF

edited January 18 in Nieuws
Beste vrienden van ULF!

Het jaar 2017 zit er weer bijna op en wat voor een jaar was het weer! Een jaar vol plezier, vriendschap en alcohol! Wat moet een mens nog meer hebben?!
Zo organiseerden we de sfeervolle Piraten LAN en Après-Ski LAN, gingen we weer een weekendje naar de Ardennen, en hadden natuurlijk de talloze gezellige avonden samen op Teamspeak.
Om het jaar 2018 goed in te zetten zou ik graag met zoveel mogelijk mensen samenkomen om samen een hapje te eten en een (lees: veel) pintje(s) te drinken.
Kortom een gezellige avond (ULF Style) samen om het nieuwe jaar te vieren!

Waar: Gent (Exacte locatie zal later gecommuniceerd worden)
Wanneer: 20 januari 2018
Hoelaat: 18h00

Gelieve allemaal hier of op de FB-groep te laten weten of jullie aanwezig zijn. Liefst voor 15 januari! Zo weet ik voor hoeveel mensen ik moet reserveren om te eten.Ik stel voor dat we gaan eten in de Amadeus in Gent. Die zijn heel gekend om hun spare-ribs à volonté! Indien andere suggesties, altijd welkom!

Peace out!

Aanwezig:
- CO Piejt Too Stronk
- Zaza
- Zaza's gf
- Sjeansie (Piejt's gf)
- Inter
- Inter's gf
- T-Bone
- Siska (T-Bone's gf)
- James
- Yoda
- Nina (Yoda's gf)
- Spunky
- Najwa (Spunky's gf)
- CoreTx
- Sara (CoreTx's gf)
- Spiney
- Selimiae
- Veteranpants
- Serano
- Tutte (Serano's gf)
- Tjakalaka
- Hunter
- Falkings
- Confi
- Lilly (Confi's gf)
image

Comments

Le me shall be there
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE
  • Ik kan meegaan! :D
    Juijj!
    image
    Tutje en ik zullen er ook bij zijn, eten en feesten!
  • count me in! :D
    tis nondeju op mij verjaardag!!! tuurlijk dak daar moe bij zijn!!!!!
    Jongens en meisjes,
    Ik stel voor dat we allemaal afspreken in de Comic Sans in Gent, en dat we dan van daaruit allemaal samen te voet naar de Pampas wandelen. (Ongeveer 450m). Het is wenselijk zoals hierboven al eens is voorgesteld rond 17h aanwezig te zijn in de Comic Sans. Zo hebben we een beetje speling en kunnen we al een beetje voordrinken. Parkeren kan je het beste doen op de vrijdagsmarkt, Reep of de Sint-Michielsparking. Al deze parkings zijn op wandelafstand van de Comic Sans. De Vrijdagsmarkt zal het interessantste zijn, maar ik kan de drukte ook niet voorspellen dus het wordt een beetje kijken. Ik kijk er alvast naar uit vrienden! For the last time, all in favor, say Aye!
    image
    Aye
    image
    Aan iedereen die gisteren aanwezig was op de Nieuwjaarsdrink, allemaal ne welgemeende dank u! Ik heb mij enorm goed geamuseerd! Een avond vol vlees, drank en vriendschap, wat moet ne mens nog meer hebben? Big thx boys and girls!

A proud CO
    image
    Twas de max kenny, thx voor de avond allemaal :) en merci om het te organiseren ook e
    image
Sign In or Register to comment.