Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Apres ski lan Update + zaalplan

edited February 26 in Nieuws
Beste LANners en partyanimals!

Binnen 2 dagen is het zover! Dan start om 18h onze Apres-ski LAN.
Hieronder volgen nog wat praktische info.

- Daar er nog steeds wegenwerken bezig zijn zal parkeren iets moeilijker worden. De zone voor de ingang wordt onze laad- en losruimte. Hier mag je dus parkeren om je materiaal uit te laden, maar daarna moet je je wagen wel verzetten. Dit kan op parking van Favor, aan de kerk, of aan de parking langs de Smatch. Het zal een beetje kijken worden waar er plaats is.
- Dit jaar wordt het podium omgetoverd tot slaapruimte. De boardgames zullen boven de ingang en de bar doorgaan.
- Het zaalplan kunnen jullie hieronder vinden. Eventuele wijzigingen kunnen gebeuren na het trakteren van een shotje!

image
Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE

Comments

De max Kenny!
    image
  • edited December 2017 Posts: 463
    image

Whoop Whoop
    image
    image
    Kan ik omgewisseld worden met mytherious? Zodat ik naast lefke zit? Thank you!
    Je moet maar onderling overeen komen. Geen probleem voor ik
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE
  • Zou het mogelijk zijn om mij, lime en recluzio dichter bij obilux en dragon te zetten?
    Zat zijn is plezant! :D
  • Da zo idd chill zin weekly, ma sowieso gan ik peis ik mij vooral in de local multiplayer/boardgame area boven den bar bevinden. De seating in de zaal maak mij nie zo straf veel uit behalven als we iet speciaal gan gamen.
    Zou tof zijn dat jullie dichter zou zijn. Less lan, more party
  • Edde gelle mij nu echt naast de bar gezet? Dees komt ni goe.... X_X [-O<
Sign In or Register to comment.